Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Με λένε Yiorgo (full version)

Με λένε Yiorgo και όλη μέρα τραγουδάω
Για το Ταμείο το Διεθνές και Νομισματικό
Γιατί έχω μάθει τη διαφθορά να αγαπάω
Δεν θα προδώσω εγώ τον καπιταλισμό

Με λένε Yiorgo και ποτέ δεν τραγουδάω
Για την ανάπτυξη και τον σοσιαλισμό
Γιατί έχω μάθει μισθούς, συντάξεις να μαδάω
Κι έχω χεσμένο κάθε όσιο και ιερό

Με λένε Yiorgo και ποτέ δεν τραγουδάω
Για την ανάπτυξη και τον σοσιαλισμό
Γιατί έχω μάθει το κεφάλαιο να αγαπάω
Κι έχω χεσμένο τον ελληνικό λαό

Με λένε Yiorgo και ποτέ δεν τραγουδάω
Για των Ελλήνων το καλό και το σωστό
Γιατί έχω μάθει αγορές να προσκυνάω
Και κώλους ξένους να γλείφω να φιλώ

Με λένε Yiorgo και ποτέ δεν τραγουδάω
Για την ανάπτυξη και τον σοσιαλισμό
Γιατί έχω μάθει τη δικαιοσύνη να αψηφάω
Ποτέ δεν θα πληρώσω εγώ τον λογαριασμό

Με λένε Yiorgo και όλη μέρα τραγουδάω
Για το Ταμείο και τον σοσια-υλισμό
Γιατί έχω μάθει μισθούς, συντάξεις να μαδάω
Δεν εγγυώμαι κανενός τον λυτρωμό

Με λένε Yiorgo και κοπρίτες κυβερνάω
Θα υποφέρουν στη ζωή κάθε στιγμή
Και θα τους κάνω, ό,τι θέλω θα τους κάνω
Αφού σαν άνθρωποι δεν έχουν την πυγμή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου