Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ

(με αφορμή την είδηση: "Επιβάτης χωρίς εισιτήριο πυροβόλησε ελεγκτή σε αστικό")

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
Γιατί δεν έχω πάνω μου καθόλου ευρώ
Κι αν είναι έγκλημα αυτό
Εγώ που είμαι πια ταπί
αδιαφορώ

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
Στο λεωφορείο το αστικό και στο μετρό
Δεν έχω φταίξει πουθενά
Κι άσε με εδώ στα μουλωχτά
να οπλοφορώ

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
Κι αν πέσω πάνω σ` ελεγκτή πυροβολώ
Μες στου μυαλού μου τις φωτιές
τις αγριεμένες του ματιές δεν σηκώνω εγώ

Και απορώ που μια ζωή
Όλα εγώ τα συγχωράω
Μα τώρα άλλο παραμύθι δεν μασάω

Κυκλοφορώ κι αδιαφορώ
Αν μπαίνει μέσα ο ΟΑΣΑ και το Μετρό
Δεν έχω φταίξει πουθενά
Κι άσε με εδώ στα σκοτεινά
να οπλοφορώ

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
Γιατί εισιτήριο να αποκτήσω δεν μπορώ
Κι αν πυροβόλησα τον ελεγκτή
Εγώ που το`θελα πολύ με συγχωρώ

Και απορώ που μια ζωή
Όλα εγώ τα συγχωράω
Μα τώρα άλλο παραμύθι δεν μασάω

Κυκλοφορώ και πυροβολώ
γιατί δεν γουστάρω να πληρώνω μόνο εγώ
Δεν έχω φταίξει πουθενά
Κι άσε με εδώ στα καθούμενα τα καλά
να πυροβολώ

Και απορώ που μια ζωή
Όλα εγώ τα συγχωράω
Μα τώρα άλλο παραμύθι δεν μασάω

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
Και αν πέσει πάνω μου ελεγκτής πυροβολώ
Μες στου μυαλού μου τις φωτιές
τις αγριεμένες του ματιές δεν λαχταρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου