Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Άσε με να φύγω

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Έγινα σκιά μου και μ`ακολουθώ
Και μ`ακολουθώ, και μ`ακολουθώ
Μα θα χαθώ

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και χειρότερα σ`αυτή τη χώρα ζώ
Έγινα άβουλο θύμα και παρακολουθώ
Παρακολουθώ, παρακολουθώ
τον εξευτελισμό

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Η κρίση αυτή δεν έχει, δεν έχει τελειωμό
δεν έχει τελειωμό, δεν έχει τελειωμό
αχ, θα τρελαθώ


ρεφρέν

Δεν έχω τον καιρό τι ζητώ να βρω
Είμαι μια σκιά δίχως νερό, τηλέφωνο και φως
Κι έρχονται στιγμές που νομίζω πως
Όσο κι αν τη χώρα αυτή αγαπώ
Όσο κι αν τη χώρα αυτή αγαπώ
Πιο πολύ τη μισώ, πιο πολύ τη μισώ
Τη μισώ, τη μισώ, τη  μισώ

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο σ`αυτή τη χώρα ζώ
Κάθε τρεις και λίγο μου κουτσουρεύουν τον μισθό
μου κουτσουρεύουν τον μισθό, μου κουτσουρεύουν τον μισθό
αχ, θα τρελαθώ

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Κάθε τρεις και λίγο νέο μέτρο από το Νομισματικό
νέο μέτρο από το Νομισματικό, νέο μέτρο από το Νομισματικό
αχ, θα τρελαθώ

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Όλο και πιο πολλά μου χρωστάνε και χρωστώ
και χρωστώ και χρωστώ και χρωστώ
αχ, θα τρελαθώ

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Όλο πιο κοντά πάω προς το γκρεμό
στο γκρεμό, στο γκρεμό, στο γκρεμό
αχ, θα σκοτωθώ


ρεφρέν
Δεν έχω τον καιρό τι ζητώ να βρω
Είμαι μια σκιά δίχως νερό, τηλέφωνο και φως
Κι έρχονται στιγμές που νομίζω πως
Όσο κι αν τη χώρα αυτή αγαπώ
Όσο κι αν τη χώρα αυτή αγαπώ
Πιο πολύ τη μισώ,πιο πολύ τη μισώ
Τη μισώ, τη μισώ, τη  μισώωωωω

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ
Όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζώ
Έγινα σκιά μου και μ`ακολουθώ
Και μ`ακολουθώ, και μ`ακολουθώ,
βουρ για το γκρεμό




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου