Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ο ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ -αφιέρωμα στον Κίμωνα Κουρλούρη (Γ)

                                            ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ

Περνάω με κόκκινο
Να συγκρουστώ μαζί σου
Σε μία σύγκρουση σφοδρή μετωπική

Περνάω με κόκκινο
να δω την αντίδρασή σου
Για μια εξήγηση αντρική, αντιμνημονιακή

Δεν υπάρχουν στον έρωτα φανάρια
Δεν υπάρχουν στην αγάπη στεγανά
Εγώ βλέπω μόνο δρόμους και φεγγάρια
Κι ας ουρλιάζουνε τα περιπολικά


Περνάω με κόκκινο
Να συγκρουστώ μαζί σου
Να σ`αναγκάσω φανερα να εξηγηθείς
Αντρίκια και σταράτα στα ίσια να μου πείς
Ποιος είναι ομορφότερος
Εγώ ή ο Παπουτσής

Δεν υπάρχουν στον έρωτα φανάρια
Δεν υπάρχουν στην αγάπη στεγανά
Εγώ βλέπω μόνο δρόμους και φεγγάρια
Κι ας ουρλιάζουνε τα περιπολικά

Περνάω με κόκκινο
να δω την αντίδρασή σου
Να σε αναγκάσω να  μου αποκαλυφθείς
Για πάρτι μου και ειδικά μόνο για μένα
Στις ρόδες μου να πέσεις και να  σωριαστείς

Περνάω με κόκκινο
να δω την αντίδρασή σου
Να σε αναγκάσω να  μου αποκαλυφθείς
Στα γόνατα να πέσεις και να με παρακαλείς
Την κλήση μου να διαγράψεις για να εξιλεωθείς

Δεν υπάρχουν για τον Κίμωνα φανάρια
Δεν υπάρχουν ε για μένα στεγανά
Εγώ βλέπω μόνο δρόμους και φεγγάρια
Κι ας ουρλιάζουνε τα περιπολικά

Περνάω με κόκκινο
Να συγκρουστώ μαζί σου
Να σε αναγκάσω μπρος στις ρόδες να ριχθείς
Περνάω με κόκκινο
Να δω τη δύναμή σου
Να δω αν μπω εγώ μες στην καρδιά σου νικητής
Η ο ανάγωγος και αχρείος Παρπουτσής





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου