Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Φεύγω

(από τη σειρά "Τα τραγούδια της ξενιτιάς")

Κάποτε έκτιζα ένα όνειρο τη μέρα
Τώρα η κάρτα μου δεν πάει παραπέρα
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε φούλαρα ντεπόζιτο με είκοσι ευρώ
Τώρα χρειάζομαι εκατόν σαράντα οκτώ
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε αγόραζα τα φρούτα με την οκά, με το κιλό
Τώρα τα παίρνω ένα ένα και δυο δυό
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε παράγγελνα πίτσες, καρμπονάρες, πιροσκί με το σωρό
μα τώρα χρειάζομαι ολόκληρο μισθό
Φεύγω, τώρα φεύγω

Φεύγω και αφήνω πίσω μου συντρίμμια
Λαμόγια, κλέφτες και πολιτικά αγρίμια
Φεύγω, τώρα φεύγω
Φεύγω, τώρα φεύγω

Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στα χρέη
Τώρα κατάλαβα πως ήμασταν ευρωπέη
Φεύγω τώρα φεύγω

Θέλω να ζήσω τη ζωή μου μακριά απ`της Τρόικας τα μέτρα
Τώρα που σκλήρυνε η στάση τους(και η στύση τους) σαν πέτρα
Φεύγω, τώρα φεύγω

Φεύγω και αφήνω πίσω μου τα πάντα όλα
Παιδιά, γυναίκα, γκόμενα και  την παλιά μου την Corolla
Φεύγω, τώρα φεύγω(δις)

Φεύγω και αφήνω πίσω μου χρέη και κανόνια
Κάρτες, διακοποδάνεια και τα καλύτερά μου χρόνια
Φεύγω, τώρα φεύγω(δις ..και δυς)     (από το δύσμοιρος)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου