Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Φεύγω και πάλι φεύγω

(extended version)
από την σειρά "Τα τραγούδια της ξενιτιάς"

Κάποτε έκτιζα ένα όνειρο τη μέρα
Τώρα η κάρτα μου δεν πάει παραπέρα
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε έκτιζα με δάνεια το δικό μου εξοχικό
Τώρα δεν έχω να πληρώσω ούτε το ηλεκτρικό
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε έπινα στις πλατείες καπουτσίνο όλη μέρα
Τώρα πίνω σπιτικό καφέ στη φτωχή μου καφετιέρα
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε κατέβαζα ουίσκια και σφηνάκια
Τώρα κατεβάζω καντίλες και μου ανάβουν τα λαμπάκια
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε έβγαινα συχνά για μπριζόλες για παιδάκια
Τώρα ντιλιβερίζομαι κατ`οίκον με πίτες καλαμάκια
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πήγαινα μπουζούκια και μετά καπάκι για πατσά
Τώρα κοπήκανε μαχαίρι όλα αυτά
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πήγαινα τριήμερα στον Αργοσαρωνικό
Τώρα τη βγάζω μες στο σπίτι με κομμένο κινητό
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πήγαινα γουικέντς στο χωριό στην εξοχή
Τώρα έξαφνα όλα αυτά έχουν κοπεί
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πλήρωνα εισιτήριο για να πάρω το αστικό
Τώρα δεν πληρώνω, δεν πληρώνω, δεν έχω, δεν μπορώ
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε δούλευα σαν άνθρωπος και είχα κι ένα κανονικό μισθό
Τώρα δουλεύω σαν σκυλί και ούτε για κατούρημα χρόνο δεν μπορώ να βρώ
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε αγόραζα μποξεράκια κάθε δεύτερη Παρασκευή
Τώρα φοράω τα σώβρακα του παππού του Παναγή
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πήγαινα τη γκόμενα σε ξενοδοχείο με νεροπαπλώματα
Τώρα τη πάω σε φθηνά με σκέτα στρώματα πάνω στα πατώματα
Φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε πήγαινα σε φθηνά ξενοδοχεία να τη βρώ
Και τώρα είμαι έτοιμος εγώ ο ίδιος να εκδοθώ
Φεύγω, τώρα φεύγω

ρεφρεν

Φεύγω και αφήνω πίσω μου συντρίμμια
Λαμόγια, κλέφτες και πολιτικά αγρίμια
Φεύγω, τώρα φεύγω

Φεύγω και αφήνω πίσω μου τα πάντα όλα
Παιδιά, γυναίκα, γκόμενα και  την παλιά μου την Corolla
Φεύγω, τώρα φεύγω

Φεύγω και αφήνω πίσω μου χρέη και κανόνια
Κάρτες, διακοποδάνεια και τα καλύτερά μου χρόνια
Φεύγω, τώρα φεύγω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου