Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

τα γαλάζια σου γράμματα

τα γαλάζια και τα ευρωγαλάζια
           πριν και μετά

Τα γαλάζια σου γράμματα
κάθομαι και διαβάζω
και με παίρνουν χαράματα
καθώς πίσω κοιτάζω

Τα γαλάζια σου γράμματα
τρυφερές δεξιές αναμνήσεις
να μου λες χίλια πράματα
να μου λες πως δεν θα μου τα «γυρίσεις»

Μια ζωή περιμένω
μα δε γίνονται θάματα
μια ζωή την παθαίνω
με τα γαλάζια σου γράμματα

Τα γαλάζια σου γράμματα
κάθομαι και διαβάζω
και με παίρνουν χαράματα
καθώς πίσω κοιτάζω

Τα γαλάζια σου γράμματα
δωρεάν μαγκιές σε ώρες κρίσης
να μου λες χίλια πράματα
να μου λες πως ποτέ σου δεν θα με πουλήσεις

Μια ζωή περιμένω
μα δε γίνονται θάματα
μια ζωή την παθαίνω
με τα γαλάζια σου γράμματα

Τα γαλάζια σου γράμματα
κάθομαι και διαβάζω
και με παίρνουν χαράματα
καθώς πίσω κοιτάζω

Τα γαλάζια σου γράμματα
εθνικοπατριωτικές ψευδαισθήσεις
να μου λες χίλια πράματα και θάματα
να μου λες πως ποτέ στον ευρωεκβιασμό δεν θα υποκύψεις

Μια ζωή περιμένω
μα δε γίνονται θάματα
μια ζωή την παθαίνω
με τα γαλάζια σου γράμματα

Τα ευρωγαλάζια σου γράμματα
μαχαιριά κάθε λέξη
και με πιάνουν τα κλάματα
σε ρωτώ τι έχω φταίξει

Τα ευρωγαλάζια σου γράμματα
κάθομαι και διαβάζω
και με παίρνουν χαράματα
καθώς την ευρωκολοτούμπα σου κοιτάζω

Τα ευρωγαλάζια σου γράμματα
κάθομαι τα διαβάζω και αηδιάζω
και με πιάνουν τα κλάματα
καθώς από την πισόπλατη τη μαχαιριά σφαδάζω

Τα ευρωγαλάζια σου γράμματα
τζιριτζάντζουλες και διπλοκυβισθήσεις
να τους λες χίλια πράματα και θάματα
να τους λες πως πως στον ίσιο δρόμο θα γυρίσεις

Μια ζωή περιμένω
μα δε γίνονται θάματα
μια ζωή το ζώον την παθαίνω
με τα ευρωγαλάζια σου γράμματα






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου